دانلود آهنگ آرمین حبیبی میترسم از دوریت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید آرمین حبیبی به نام میترسم از دوریت

دانلود آهنگ آرمین حبیبی به نام میترسم از دوریت کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده میترسم از دوریت با صدای آرمین حبیبی از شب صدا

Download New Music Armin Habibi – Mitarsam Az Dorit

آرمین حبیبی میترسم از دوریت

 

متن آهنگ آرمین حبیبی میترسم از دوریت

جز من کی پشتتو خالی نکرد با بودنش
جز من کی حال دنیای تورو بهتر کرد
وقتی تنهاتر از تنهایی من بودی
جز من کی روی قلبش پا گذاشت برای تو
جز من کی زخم دنیای تو رو بهتر کرد

میترسم از دوریت با غصه ی رفتن هم عرضم
چشماتو پوشیدم اما بازم دارم میلرزم
قلبم رو قانع کن تنهاش نمیزاری میمونی
خیلی بهم ریختم باید مرتب شم میتونی
زیر بارون که میرفتی کی چترت میشد
جز من کی پشتتو خالی نکرد با بودنش
جز من کی حال دنیای تورو بهتر کرد
وقتی تنهاتر از تنهایی من بودی
جز من کی روی قلبش پا گذاشت برای تو
جز من کی زخم دنیای تو رو بهتر کرد

میمیرم از دوریت با غصه ی رفتن هم عرضم
چشماتو پوشیدم اما بازم دارم میلرزم
وقتی که تصمیمت موندن کنارم نیست ترکم کن
از دست تو قلبم حق داره میترسه درکم کن
زیر بارون که میرفتی کی چترت میشد
جز من کی پشتتو خالی نکرد با بودنش
جز من کی حال دنیای تورو بهتر کرد
وقتی تنهاتر از تنهایی من بودی
جز من کی روی قلبش پا گذاشت برای تو
جز من کی زخم دنیای تو رو بهتر کرد

آرمین حبیبی میترسم از دوریت

            





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: