دانلود آهنگ علی جهانیان یا من یا خودت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان یا من یا خودت

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام یا من یا خودت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یا من یا خودت با صدای علی جهانیان از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Jahanian – Ya Man Ya Khodet

علی چهانیان من یا خودت

 

جدیدترین آهنگ علی جهانیان را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.

آهنگ جدید علی جهانیان، من یا خودت نام دارد.

نوازنده گیتار این اثر، فیروز ویسانلو می باشد.

نوازنده ویولن این اثر، پیمان تونی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ یا من یا خودت از علی جهانیان

علی جهانیان یا من یا خودت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علی جهانیان,

دانلود آهنگ یا من یا خودت,

یا من یا خودت,

علی جهانیان,

Ya Man Ya Khodet,

Ali Jahanian,

متن آهنگ یا من یا خودت از علی جهانیان,

 




:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: