دانلود آهنگ محمدرضا زارعی نگران من نباش
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمدرضا زارعی به نام نگران من نباش

دانلود آهنگ محمدرضا زارعی به نام نگران من نباش کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نگران من نباش با صدای محمدرضا زارعی از شب صدا

Download New Music Mohammadreza Zareei – Negaran Man Nabash

محمدرضا زارعی نگران من نباش

 

متن آهنگ محمدرضا زارعی نگران من نباش

من میرم اما عشق من یادت بمونه
چه خاطرات خوبى هست که بینمونه
خوباشو تو ذهن خودم انبار کردم
اینا یه شانسى واسه برگشتنمونه/
دنیاى من بی تو یه رنگ دیگه میشه
میخوام ازت خواهش کنم اما نمیشه
وقتى دل تو جاى دیگه گیر باشه
اونموقع اصرار منم بی فایده میشه/
نگران من نباش
من دیگه کوله بارمو بستم
به تنهاییام دیگه دل بستم
اگه یه روز دلت گرفت بدون
من هستم
ازت قد یه دنیا دلگیرم
هر شب تو خوابم فکر تو میرم
روزى که برمیگردى پشیمون میبینم
هرجاى باشى عشق من دلم باهاته
برو هرجا که فکر کردی دلم باهاته
لا اقا این حسو بده آرومتر شم
نبود من در عوض خوشحالیاته
هرکارى میکنم ولی یادم نمیره
دست خودم نیست که پاهام سمت تو میره
بی اختیار هرجایى که خاطره داریم
میرم و با فکرش یهو بغضم میگیره
نگران من نباش
من دیگه کوله بارمو بستم
به تنهاییام دیگه دل بستم
اگه یه روز دلت گرفت بدون
من هستم
ازت قد یه دنیا دلگیرم
هر شب تو خوابم فکر تو میرم
روزى که برمیگردى پشیمون

محمدرضا زارعی نگران من نباش

            





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: