دانلود ریمیکس مسعود صادقلو وابستگی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس مسعود صادقلو وابستگی

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مسعود صادقلو بنام وابستگی با متن و دو کیفیت عالی

ترانه : الهام صفاریان, موزیک: عماد طغرایی

ریمیکس : دیجی سعید

ریمیکس مسعود صادقلو وابستگی

Download New Remix Masoud Sadeghloo Vabastegi With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید دیجی سعید را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ریمیکس دیجی سعید به آهنگ واسبتگی مسعود صادقلو تعلق دارد.

ترانه این اثر از الهام صفاریان می باشد.

نسخه ی اصلی این موزیک را می توانید از لینک زیر دانلود کنید :

آهنگ مسعود صادقلو وابستگی

امیدوارم از این ریمیکس لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

متن آهنگ وابستگی مسعود صادقلو

تو وابستگی داری و منم عاشقم این بار عزیزم
من این درد رو کشیدم به یه جایی رسیدم
♪♪ اااز اااین عالمو آدم به غیر از تو بُریدم ♪♪

Az In Alamo Adam Be Gheir Az To Boridam

دیگه دله من رفته برات شـده باز سر به هواااات من می مونم پا به پات تا هستم
♪♪ تویی کـه هنـوزم همونی نمـیتونی بی من بمونی ♪♪

Toei Ke Hanoozam Hamoni Nemitoni Bi Man Bemooni

♪♪ به نمـه چـشایه بارونیت وااابستم آره تا هستم ♪♪

Be Name Cheshaye Baroonit Vabastam Are Ta Hastam

ریمیکس جدید مسعود صادقلو وابستگی

♪♪ نه هیچ کس به جـز تو واااسم زیبـا نیسـت تو چشـمات یه رازِ که تو دریا نیست ♪♪

Na Hichkas Be Joz To Vasam Ziba Nist To Cheshmat Ye Raze Ke To Darya Nist

همه میگن عشـقی تو این دنیا نیست بـمون تا بدونن که ااااین حرفا نیست

دیگه دله من رفته برات شده باز سر به هوااات من می مونــم پا به پات تا هستم
♪♪ تویی که هنوزم هـمونی نمیـتونی بی مــن بمونی ♪♪

Toei Ke Hanoozam Hamoni Nemitoni Bi Man Bemooni

♪♪ به نمه چشـایه بارونـیت وااابستم آره تا هستم ♪♪

Be Name Cheshaye Baroonit Vabastam Are Ta Hastam

مسعود صادقلو وابستگی

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید مسعود صادقلو,

ریمیکس وابستگی از مسعود صادقلو,

Masoud Sadeghloo,

مسعود صادقلو,

دانلود آهنگ وابستگی,

ریمیکس وابستگی,

ریمیکس جدید مسعود صادقلو,

 

مسعود صادقلو وابستگی





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: