دانلود آهنگ مهدی احمدوند بماند
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بماند

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام بماند کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بماند با صدای مهدی احمدوند از جوان ریمیکس

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Bemanad

مهدی احمدوند بماند

 

آهنگ جدید مهدی احمدوند عزیز را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ساخته مهدی احمدوند، بماند نام دارد.

این اثر در تاریخ ۲۲ خرداد منتشر شد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک جدید مهدی احمدوند ثبت کنید.

متن آهنگ بماند از مهدی احمدوند

تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه
♪♪ یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم ♪♪

Ye Lahze AZ Eshghe To Ghafel Shodam Jonono Raha Kardam Aghel Shodam

تو که رفتی عقل اااز سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید
تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای دشـمن بر آورده شد
بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنـده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میـکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

آهنگ جدید مهدی احمدوند بماند

هنوز عطر تو توی اااین خونه هسـت چرااا ااااشک من دسـت و پاتو نبست
دل آتیش گرفت از نبود تو سوخت دلـم رو دلـت خیلـی ارزون فروخت
♪♪ دلـم ابر و طوفانه حالو هوات دلم به نبود تو عادت نداشت ♪♪

Delam Abro Tofaneh Halo Havat Delam Be Nabode To Adat Nadasht

چرااا اااشک من روت موثر نبود چون هیشکی به جز من مقصر نبود
بماند هنوز تـو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنـوز تو فـکرتم دلتـنگ صدااای خندتم بـماند چی میـکشم شـبا خودم با خودم تو خلوتم

مهدی احمدوند بماند

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مهدی احمدوند,

دانلود آهنگ بماند,

بماند,

مهدی احمدوند,

Bemanad,

Mehdi Ahmadvand,

متن آهنگ بماند از مهدی احمدوند,

 




:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: