دانلود آهنگ مرتضی مقدم بگم نگم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مرتضی مقدم بگم نگم

دانلود آهنگ مرتضی مقدم به نام بگم نگم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بگم نگم با صدای مرتضی مقدم از جوان ریمیکس

موزیک و ملودی : فرشید ادهمی,,,,,

Download New Music Morteza Moghaddam – Begam Nagam

مرتضی مقدم بگم نگم

 

ساخته جدید مرتضی مقدم را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین اثر مرتضی مقدم، بگم نگم نام دارد که جهت دانلود در سایت قرار دادیم.

ترانه این اثر از عاطفه حبیبی می باشد.

تنظیم، میکس و مستر اثر نیز به عهده فرشید ادهمی می باشد.

نوازنده گیتار اثر نیز فرشید ادهمی می باشد.

نوازنده ساکسیفون موزیک، مرسل وطنی می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک با ما در میان بزارید.

با آرزوی موفقیت روز افزون این خواننده.

متن آهنگ بگم نگم از مرتضی مقدم

♪♪ نمیذارم هیچکی دورت باشـه ♪♪

Nemizaram Hichki Doret Bashe

♪♪ جز من کی عشقت تو دنیا شـه ♪♪

Joz Man Ki Eshghet To Donya She

نمیزارم هیچ وقت تنها باشی درگیر بغض و این حرفها باشی
نفس بکش و بخندو دیوونگی کن عاشـق شو با من قلب تو یکی کن
تو رو دارم کنارم هیچ غمی ندااارم خوب میدونی خیلی دوست دارم
بگم نگم فرقی نداااره تو چشمامم میخونی
رو میکنم عشقمو از بس که تو مهربونی
بگم نگم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اااونی که میگفتی دلش از سنگه دوباره دل بست

آهنگ جدید مرتضی مقدم بگم نگم

تو حقیـقت داااری یا رویایی تو نجاتم دادی از تنهایی
تو همون عشقی که قلـبم میخواااست هرجای میری باز عطرت اینجاست
چی شد دوباره اااین عشق حالمو عوض کرد
♪♪ بارون دوتایـی رو کنـارت هوس کرد ♪♪

Baroon Dotaei Ro Kenaret Havas Kard

تو چیکار کردی با من تا زیر رو شـم بردی غمامو از آغوشم

بگم نگم فرقی نداره تو چشمامم میخونی
رو میکـنم عشقمو از بس که تو مهربونی
بگم نگـم فرقی نداره دیگه رفتم از دست
اونی که میگـفتی دلـش از سـنگه دوباره دل بست

مرتضی مقدم بگم نگم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مرتضی مقدم,

دانلود آهنگ بگم نگم,

بگم نگم,

مرتضی مقدم,

Begam Nagam,

Morteza Moghaddam,

متن آهنگ بگم نگم از مرتضی مقدم,

 




:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: