دانلود ریمیکس هوروش بند ادامه میدمت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس هوروش بند ادامه میدمت

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس هوروش بند بنام ادامه میدمت با متن و دو کیفیت عالی

ترانه و موزیک: مهدی دارابی, ریمیکس : دیجی موسی

ریمیکس هوروش بند ادامه میدمت

Download New Remix Hoorosh Band Edame Midamet With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید هوروش بند زا بزودی می توانید از همین صفحه دانلود نمایید.

جدیدترین ریمیکس به آهنگ ادامه میدمت هوروش بند تعلق دارد.

ریمیکس اثر به عهده، دیجی موسی می باشد.

هم اکنون می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ هوروش بند ادامه میدمت

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده خوش صدا.

متن آهنگ ادامه میدمت هوروش بند

بـازم خاطـره هامـون اااومد یـادم چه قشـنگ بود اون روزا باهم
♪♪ من تو یه گیتار و یه آهـنگ ♪♪

Man To yE guitaro Ye Ahang

اااون شب باد میزد لای اون موهات کی تورو قد خـودم میخواست
♪♪ کی تورو قد خودم میخوااااست ♪♪

Ki Toro Ghade Khodam Mikhast

از اااون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکـساتو که خوابم ببره
از اااون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سـینه یه نفره

ریمیکس جدید هوروش بند ادامه میدمت

باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت تو فـکر خودم ادامه میدمت
♪♪ بازم میـام به دیـدنت ♪♪

Bazam Miam Be Didanet

بازم با تو دوباره دریا رو هـوس کردم کی تورو با کسی عوض کردم
♪♪ تو نکن از تو دلت پرتم ♪♪

To Nakon Az Delet Patam

از اون شبی که تو رفتی من چـشام به دره چقدر ببـینم عکـساتو که خوااابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چـشام به دره آخه مـگه چند تا دل تو سـینه یه نفره

هوروش بند ادامه میدمت

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید هوروش بند,

ریمیکس ادامه میدمت از هوروش بند,

Hoorosh Band,

هوروش بند,

دانلود آهنگ ادامه میدمت,

ریمیکس ادامه میدمت,

ریمیکس جدید هوروش بند,

 

هوروش بند ادامه میدمت





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: