دانلود آهنگ ماهان بهرام خان دنیامو برگردون
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان دنیامو برگردون

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام دنیامو برگردون کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دنیامو برگردون با صدای ماهان بهرام خان از جوان ریمیکس

Download New Music Mahan Bahram Khan – Donyamo Bargardoon

ماهان بهرام خان دنیامو برگردون

 

آهنگ جدید ماهان بهرام خان را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ساخته ماهان بهرام خان، دنیامو برگردون نام دارد.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده جوان و با استعداد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ دنیامو برگردون از ماهان بهرام خان

میترسم از اینجا بعد از تو مـیری و دنیام رنگ غم میشه
با هر قدم که دور میـشی اااز من اااز عمر من یه سال کم میشه
♪♪ از راهی که رفـتم کـنار تو حـالا تنها چطوری برگردم ♪♪

Az Rahi Ke Raftam Kenar To Hala Tanha Chetori Bargardam

میترسم اااز روزای بعد از تو من تنها با تو زندگی کردم
برگرد و باز دنیـامو برگردون به چی میخوای برسی از این رفتن
♪♪ تو خوب میـدونی که بعد از تو چـیزی نمیمونه دیگه از من ♪♪

To Khob Midouni Ke Bad Az To Chizi Nemimone Dige Az Man

برگرد و باز دنـیامو برگردون به چی مـیخوای برسی از این رفتن
تو خـوب میـدونی که بعد از تو چـیزی نمیمونه دیگه از من

آهنگ جدید ماهان بهرام خان دنیامو برگردون

بگو چه خبر الان کجایی از کـی اومد تو فکرت جدایی
دور میشی ازم که برسی به چـی تو میگفتی ما دو نفرم هستیم یکی
چرا میگی فاصله واسمون بهـتره چرا فکر میکنی یه بهشت پشت دره
پاهام هنوز با تو راه میـاد هنوزم مث قدیم قلبم تورو میخواد
برگرد و باز دنیـامو برگـردون به چی میخوای برسی از این رفتن
تو خوب میـدونی که بعد از تو چیزی نمیمونه دیگه از من
برگرد و باز دنیـامو برگردون به چی میخوای برسی از این رفتن
تو خوب میدونی که بعـد ااز تو چیزی نمیمونه دیگه از من

ماهان بهرام خان دنیامو برگردون

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید ماهان بهرام خان,

دانلود آهنگ دنیامو برگردون,

دنیامو برگردون,

ماهان بهرام خان,

Donyamo Bargardoon,

Mahan Bahram Khan,

متن آهنگ دنیامو برگردون از ماهان بهرام خان,

 




:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: