دانلود آهنگ ایمان فلاح چقدر خوبه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ایمان فلاح چقدر خوبه

دانلود آهنگ ایمان فلاح به نام چقدر خوبه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چقدر خوبه با صدای ایمان فلاح از جوان ریمیکس

Download New Music Iman Fallah – Cehghar Khoobe

ایمان فلاح چقدر خوبه

 

آهنگ جدید ایمان فلاح را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود کنید.

جدیدترین ساخته ایمان فلاح، جقدر خوبه نام دارد.

امیدوارم از موزیک رضایت داشته باشید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده عزیز.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ چقدر خوبه از ایمان فلاح

چقدر خوبه که تو هستی تو باشی همه چـی جوره کنارت حال من خوبه دلم اااز غصه ها دوره

بازم دست منو رو کن بگو دلم پیشت گـیره پای عشق که وسط باشه یه ااادم تا جنون میره

تو تو دستامو میگیری دلم میریزه یه لـحظه یه تار موی تو حتی عزیزم به همه دنیا می ارزه

تو تو دستامو میگیری دلم میریزه یه لـحظه یه تار موی تو حتی عزیزم به همه دنیا می ارزه

♪♪ به همه دنیا می ارزه ♪♪

Be Hame Donya Miarze

یه آدم وقتی عاشق شه دیگه آدم سابق نیست یهت میگه دوست داره مگه خب اصلا عاشق نیست

تو چشمات شکل اقیانوس چه موجی روی سر داری تا بهت میگم دوست دارم تو هم میگی دوستم داری

♪♪ تو هم میگی دوستم داری ♪♪

To Ham Migi Dostam Dari

کنار تو چه آرومم پرم از حس آرااامش به هـر کی میـرسم مـیگم تویی اونی که میخوامش

♪♪ تویی اااونی که میخوامش ♪♪

Toei Ouni Ke Mikhamesh

آهنگ جدید ایمان فلاح چقدر خوبه

تو تو دستامو میگیری دلـم میریزه یه لـحظه یه تار موی تو حتی عزیزم به همه دنیا می ارزه

تو تو دستامو میگیری دلـم میریزه یه لـحظه یه تار موی تو حتی عزیزم به همه دنیا می ارزه

♪♪ به همه دنیا می ارزه ♪♪

Be Hame Donya Miarzi

تو تو دستامو میگیری دلم مـیریزه یه لـحظه یه تار موی تو حتی عزیزم به هـمه دنیا می ااارزه

تو تو دستامو میگیری دلم مـیریزه یه لـحظه یه تار موی تو حتی عزیزم به هـمه دنیا می ااارزه

♪♪ به همه دنیا می ارزه ♪♪

Be Hame Donya Miarzi

ایمان فلاح چقدر خوبه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید ایمان فلاح,

دانلود آهنگ چقدر خوبه,

چقدر خوبه,

ایمان فلاح,

Cehghar Khoobe,

Iman Fallah,

متن آهنگ چقدر خوبه از ایمان فلاح,

 




:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: