دانلود آهنگ پویا حسین زاده دیوونمی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پویا حسین زاده دیوونمی

دانلود آهنگ پویا حسین زاده به نام دیوونمی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دیوونمی با صدای پویا حسین زاده از جوان ریمیکس

Download New Music Pouya Hosseinzadeh – Divoonami

پویا حسین زاده دیوونمی

 

جدیدترین ساخته پویا حسین زاده را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

آهنگ جدید پویا حسین زاده، دیوونمی نام دارد.

امیدوارم از موزیک رضایت داشته باشید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده جوان.

متن آهنگ دیوونمی از پویا حسین زاده

دیوونمی،چشـم و چراغمی
بد نشی با دل مـن،دار و ندارمی
دوستت دااارم،همه اینو میدونن
خیلیا میان باهـات،ولی پیشت نمیمونن
اااز تو،مگه میشه دست کشیدو
♪♪ اااز تو مگه میشه دل بریدو ♪♪

Az To Mage Mishe Del Borid

بی تو نمیشه نفس کشیدو
اااز تو،مگه میشه دست کشیدو
♪♪ از تو مگه میشه دل بریدو ♪♪

Az To Mage Mishe Del Borid

بی تو نمیشه نفس کشیدو
من دلم میخواد باشم باهاتو
ضـعف میکنم واسه ی اون نگاتو
آدم دلـش میخواااد ببینه خنده هاتو

آهنگ جدید پویا حسین زاده دیوونمی

من هی دلم واااسه ی چشات تنگ میشه
من هی دلم واااسه خنده هات تنگ میشه
من اگه باشـی با تو چه خوبه حالم
اااز تو،مـگه میـشه دست کشیدو
از تو مگه مـیشه دل بریدو
بی تو نمیـشه نفس کشیدو
از تو،مگه میـشه دست کشیدو
♪♪ از تو مگه میـشه دل بریدو ♪♪

Az To Mage Mishe Del Borid

بی تو نمیـشه نفس کشیدو

دیوونمی،چشـم و چراغمی
بد نشی با دل مـن،دار و ندارمی
دوستت دارم،همه اینو میدونن
خیلیا میان باهات ولی پیشت نمیمونن
از تو،مگه میشه دست کشیدو
♪♪ از تو مگه میشه دل بریدو ♪♪

Az To Mage Mishe Del Borid

بی تو نمیشه نفس کشیدو
من دلم میخواد باشم باهاتو
ضعف میکنم واسه ی اون نگاتو
آدم دلش میخواد ببینه خنده هاتو

پویا حسین زاده دیوونمی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید پویا حسین زاده,

دانلود آهنگ دیوونمی,

دیوونمی,

پویا حسین زاده,

Divoonami,

Pouya Hosseinzadeh,

متن آهنگ دیوونمی از پویا حسین زاده,

 




:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: