دانلود ریمیکس شادمهر بیدارم کن
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید شادمهر بیدارم کن

دانلود آهنگ شادمهر به نام بیدارم کن کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بیدارم کن با صدای شادمهر از جوان ریمیکس

Remix : Momorizza

Download New Music Shadmehr – Bidaram Kon

ریمیکس شادمهر بیدارم کن

 

جدیدترین ریمیکس شادمهر عقیلی را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.

ریمیکس جدید شادمهر به آهنگ بیدارم کن تعلق دارد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت بیشتر برای اسطوره پاپ.

در صورت درخواست ساماندهی مطلب حذف می گردد.

متن آهنگ بیدارم کن از شادمهر

راهم رو در امتداد تاریکی احساس می کنم
Guided by a beating heart
ضربان قلب من رو راهنمایی می کنن
I can’t tell where the journey will end
نمیشه گفت که این سفر به کجا ختم میشه
But I know where to start
ولی میـدونم که باید از کجا شروع کرد

They tell me I’m too young to understand
میگـن که من برای فهمیدنش خیلی جوونم
They say I’m caught up in a dream
میگن که در رویایی گرفتار شدم
Well life will pass me by if I don’t open up my eyes
خب، زندگی از من میگذره اگه چشمانم رو باز نکنم
Well that’s fine by me
خـب، برام مهم نیست

ریمیکس جدید شادمهر بیدارم کن

So wake me up when it’s all over
پس وقتی همه اینها به پایان رسید منو بیدار کن
When I’m wiser and I’m older
وقتی که سنم بیشتر شد و عاقل تر شدم
All this time I was finding myself
تمام این مدت داشتم خودم رو پیدا می کردم
And I didn’t know I was lost
و نمیدونستم که گم شده بودم

سعی کردم وزن دنیا رو به دوش بکشم
But I only have two hands
ولی فقط دو تا دست دارم
Hope I get the chance to travel the world
امیدوارم که شانس سفر به دور دنیا رو بدست بیارم
But I don’t have any plans
ولی نقشه ای ندارم

کاش میــتونستم تا ابد همینطور جوون بمونم
Not afraid to close my eyes
و نتــرسم که چشمام رو ببندم
Life’s a game made for everyone
زندگی یه بـازیه برااای همه ساخته شده
And love is the prize
و عشق هم یه پازله

So wake me up when it’s all over
پس وقتی همه اینها به پایان رسید منو بیدار کن
When I’m wiser and I’m older
وقتی که سنم بیشتر شد و عاقل تر شدم
All this time I was finding myself
تمام این مدت داشتم خودم رو پیدا می کردم
And I didn’t know I was lost
و نمیدونستم که گم شده بودم

Didn’t know I was lost
و نمیدونستم که گم شده بودم
I didn’t know I was lost
و نمیدونستم که گم شده بودم
I didn’t know I was lost
و نمیدونستم که گم شده بودم
I didn’t know (didn’t know, didn’t know)
نمیدونستم
نمیدونستم
نمیدونستم

شادمهر بیدارم کن

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید شادمهر,

دانلود آهنگ بیدارم کن,

بیدارم کن,

شادمهر,

Bidaram Kon,

Shadmehr,

متن آهنگ بیدارم کن از شادمهر,

 




:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: