دانلود آهنگ آصف آریا زمان وایسته
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید آصف آریا به نام زمان وایسته

دانلود آهنگ آصف آریا به نام زمان وایسته کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زمان وایسته با صدای آصف آریا از شب صدا

Download New Music Asef Aria – Zaman Vaysteh

ترانه و موزیک: آصف آریا, تنظیم: یاسین ترکی

آصف آریا زمان وایسته

 

متن آهنگ آصف آریا زمان وایسته

امشب نمیدونیم حواسمون کجائه انگاری دنیا مال مادوتائه
انگاری دنیا مال ما دوتائه
جز من نمیخوام کسی ببینه چشاتو من تازه میخوام دیوونه شم با تو
من تازه میخوام دیوونه شم با تو
کاشکی زمان وایسه حسم بهت خاصه کاشکی زمان وایسه دلم تورو خواسته
کاشکی زمان وایسه

میخوام بشنوم صدای اون نفساتو از این حالمون من راضیم با تو
از این حالمون من راضیم با تو
جز من نمیخوام کسی ببینه چشاتو من تازه میخوام رد بدم با تو
من تازه میخوام رد بدم با تو
اشکی زمان وایسه حسم بهت خاصه کاشکی زمان وایسه دلم تورو خواسته
کاشکی زمان وایسه

آصف آریا زمان وایسته

            





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: