دانلود آهنگ سینا درخشنده حواسم هست بهت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده حواسم هست بهت

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام حواسم هست بهت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده حواسم هست بهت با صدای سینا درخشنده از جوان ریمیکس

Download New Music Sina Derakhshande – Havasam Hast Behet

سینا درخشنده حواسم هست بهت

 

آهنگ جدید سینا درخشنده را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین آهنگ سینا درخشنده، حواسم هست بهت نام دارد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ حواسم هست بهت از سینا درخشنده

شاید باورت نشـه ولی عاشـقت شدم چه فرقی میکنه تو عاشقی یا خودم
شاید شاید باورت نشـه من و تو مسـافریم همین قشنگه که تا آخرش با هم بریم
حواستم نباشـه حواسم هـست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت
حواستم نباشه حواسم هـست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده حواسم هست بهت

اصلا هرچی که بگی با شـما که راه میام آخه من برای کی این همه کوتاه میام
میگی حسودی میکنن حـس خاصـم به توئه توام کـیف میکنی من حواسم به توئه
حواااستم نباشه حواسم هست بهت به خاطـر دلـم جونـمو مـیدم بهت
حواااستم نباشه حواسم هست بهت به خاطـر دلـم جونـمو مـیدم بهت

سینا درخشنده حواسم هست بهت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید سینا درخشنده,

دانلود آهنگ حواسم هست بهت,

حواسم هست بهت,

سینا درخشنده,

Havasam Hast Behet,

Sina Derakhshande,

متن آهنگ حواسم هست بهت از سینا درخشنده,

 





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: