دانلود آهنگ پیمان بهاء لیلای من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پیمان بهاء لیلای من

دانلود آهنگ پیمان بهاء به نام لیلای من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده لیلای من با صدای پیمان بهاء از جوان ریمیکس

تنظیم، میکس و مستر : رهام قجاوند, ملودی : امیر آریا, 

Download New Music Peyman Baha – Leilaye Man

پیمان بهاء لیلای من

 

آهنگ جدید پیمان بهاء منتشر شد.

جدیدترین ساخته پیمان بهاء، لیلای من نام دارد.

نوازنده ستار این اثر، مجتبی تقی پور می باشد.

ترانه سرا این اثر، روح الله همتی می باشد.

تنظیم موزیک به عهده، رهام قجاوند می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت برای این خواننده جوان.

متن آهنگ لیلای من از پیمان بهاء

پیمان بهاء لیلای من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید پیمان بهاء,

دانلود آهنگ لیلای من,

لیلای من,

پیمان بهاء,

Leilaye Man,

Peyman Baha,

متن آهنگ لیلای من از پیمان بهاء,

 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: