دانلود آهنگ هوروش بند ادامه میدمت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید هوروش بند ادامه میدمت

دانلود آهنگ هوروش بند به نام ادامه میدمت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ادامه میدمت با صدای هوروش بند از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: مهدی دارابی, تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music Hoorosh Band – Edame Midamet

هوروش بند ادامه میدمت

 

جدیدترین آهنگ هوروش بند را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین آهنگ هوروش بند، ادامه میدمت نام دارد.

ترانه و موزیک این اثر از مهدی دارابی عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، مسعود جهانی می باشد.

امیدوارم موزیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد و لذت ببرید.

متن آهنگ ادامه میدمت از هوروش بند

بـازم خاطـره هامـون اااومد یـادم چه قشـنگ بود اون روزا باهم
♪♪ من تو یه گیتار و یه آهـنگ ♪♪

Man To yE guitaro Ye Ahang

اااون شب باد میزد لای اون موهات کی تورو قد خـودم میخواست
♪♪ کی تورو قد خودم میخوااااست ♪♪

Ki Toro Ghade Khodam Mikhast

از اااون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکـساتو که خوابم ببره
از اااون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سـینه یه نفره

آهنگ جدید هوروش بند ادامه میدمت

باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت تو فـکر خودم ادامه میدمت
♪♪ بازم میـام به دیـدنت ♪♪

Bazam Miam Be Didanet

بازم با تو دوباره دریا رو هـوس کردم کی تورو با کسی عوض کردم
♪♪ تو نکن از تو دلت پرتم ♪♪

To Nakon Az Delet Patam

از اون شبی که تو رفتی من چـشام به دره چقدر ببـینم عکـساتو که خوااابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چـشام به دره آخه مـگه چند تا دل تو سـینه یه نفره

هوروش بند ادامه میدمت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید هوروش بند,

دانلود آهنگ ادامه میدمت,

ادامه میدمت,

هوروش بند,

Edame Midamet,

Hoorosh Band,

متن آهنگ ادامه میدمت از هوروش بند,

 





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: