دانلود ریمیکس رضا بهرام گل عشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس رضا بهرام گل عشق

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس رضا بهرام بنام گل عشق با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Elvan

ریمیکس رضا بهرام گل عشق

Download New Remix Reza Bahram Gole Eshgh With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید رضا بهرام منتشر شد.

جدیدترین ریمیکس رضا بهرام به آهنگ گل عشق تعلق دارد.

ترانه موزیک کاری از حسین محمودی و حامد دهقانی می باشد.

ریمیکس این قطعه به عهده، دیجی الوان می باشد.

هم اکنون می توانید نسخه اصلی موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای این خواننده.

متن آهنگ گل عشق رضا بهرام

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
♪♪ آراااام آراااام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من ♪♪

Aram Aram Atash Be Delam Zadi Benshin Ke Khoush Amadi Royaye Man

ااااین تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

ریمیکس رضا بهرام گل عشق

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمـــایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی بیسـتون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم رواااانه گل عشقم را چیدی داااانه به دانه چه عاشقانه
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روااااانه گل عشـقم را چیـدی دانه به دانه چه عاشقانه

رضا بهرام گل عشق

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید رضا بهرام,

ریمیکس گل عشق از رضا بهرام,

Reza Bahram,

رضا بهرام,

دانلود آهنگ گل عشق,

ریمیکس گل عشق,

ریمیکس جدید رضا بهرام,

 

رضا بهرام گل عشق





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: