دانلود آهنگ حسین توکلی عاشقانه بیا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عاشقانه بیا

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام عاشقانه بیا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشقانه بیا با صدای حسین توکلی از جوان ریمیکس

ترانه: مریم ذاکری, موزیک: حسین توکلی, تنظیم: امیر حیدری

Download New Music Hossein Tavakoli – Asheghane Bia

حسین توکلی عاشقانه بیا

 

آهنگ جدید حسین توکلی را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا دانلود نمایید.

جدیدترین آهنگ حسین توکلی، عاشقانه بیا نام دارد.

موزیک این اثر حسین توکلی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، امیر حیدری می باشد.

امیدوارم از موزیک رضایت کامل داشته باشید.

متن آهنگ عاشقانه بیا از حسین توکلی

دلربای مـن باش که جان اااز تو بگیرم بی تو قدمام جایی نمیرن
تو نگاه مـن باش که دنـیارو ببینم دنیا به من و چشم تو خیرن
عاشـقانه بیا جانان من تـو بمان دلبرانه بیا باران من تو بخوان
بی بـهانه بیا دنیای من تـو ببار تازه کن جانم بر جان من تو ببار
عاشـقانه بیا جانان من تـو بمان دلبرانه بیا باران من تو بخوان
بی بـهانه بیا دنیـای من تـو ببار تازه کن جانم بر جان من تو ببار

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عاشقانه

♪♪ آرام دلم باش که طوفاتیه حالم جانم با تـو چـه خوبه حالم ♪♪

Arame Delam Bash Ke Tofanie Halam Janam Ba To Che Khobe Halam

دیوانه ی من باش که مجنون تو باشـم تـو باش که مـن زنده بمانم
عاشقانه بیا جانان من تو بمان دلبرانه بیا باران مـن تو بخوان
بی بهانه بیا دنیای من تو ببار تازه کن جانم بر جان من تو ببار
عاشـقانه بـیا جـانان من تو بمان دلبرانه بیا باراااان من تو بخوان
بی بهـانه بیا دنیـای من تو ببار تازه کـن جـانم بر جـان من تو ببار

حسین توکلی عاشقانه بیا

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حسین توکلی,

دانلود آهنگ عاشقانه بیا,

عاشقانه بیا,

حسین توکلی,

Asheghane Bia,

Hossein Tavakoli,

متن آهنگ عاشقانه بیا از حسین توکلی,

 





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: