دانلود آهنگ سینا درخشنده من عاشقت شدم بم میخندی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام من عاشقت شدم بم میخندی

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام من عاشقت شدم بم میخندی کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من عاشقت شدم بم میخندی با صدای سینا درخشنده از شب صدا

Download New Music Sina Derakhshande – Man Asheghet Shodam Bem Mikhandi

سینا درخشنده من عاشقت شدم بم میخندی

 

متن آهنگ سینا درخشنده من عاشقت شدم بم میخندی

قبوله این دفعه میرم خودم یه جوری رد کارم
واست می دونم اینو من یه حرف پوچ و خنده دارم
من عاشقت شدم بم میخندی
قبوله این دفعه میرم خودم یه جوری رد کارم
واست می دونم اینو من یه حرف پوچ و خنده دارم

سینا درخشنده من عاشقت شدم بم میخندی

           





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: