دانلود آهنگ علی یاسینی هر جای شهر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی هر جای شهر

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام هر جای شهر کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده هر جای شهر با صدای علی یاسینی از جوان ریمیکس

ترانه و تنظیم: علی یاسینی, موزیک: علی یاسینی و مجین

Download New Music Ali Yasini – Har Jaye Shahr

علی یاسینی هر جای شهر

 

آهنگ جدید علی یاسینی را هم اکنون می توانید از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

آهنگ جدید علی یاسینی، هر جای شهر نام دارد.

موزیک این اثر از علی یاسینی و مجین می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، علی یاسینی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت برای این خواننده.

متن آهنگ هر جای شهر از علی یاسینی

هرجای شهرو میگردم ما با هم خاطره داریم آخر عمرمه اون روز که ازم چشم برداری
الان تو همون خیابونم که با هم راه میرفتیم اگه این آدما میذاشتن تا خود ماه میرفتیم
مـگه کل اااین دنیا چندتا مثل تو داره بیا که این دلم بی تو تنـهاس بی کس و کاره
منـو هیشکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجـایی ببر نگهـش دار پیش خودته
مـیدونی مـن فقط دلم میخواست خودتو دلـم خوشه بـه بودن تو نبیـنم هیچکسیو دورت
مـنو هیشـکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلـو بردار هرجـایی ببر نگهـش دار پیش خودته
میـدونی من فقط دلم میخواست خودتو دلـم خوشه به بـودن تو نبـینم هیـچکسیو دورت

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی هر جای شهر

نباشی خوابم نمیبره شب چشـم باز بیا تو دسـتات بچه شــم باز هــمه بهم میگن دستت انداخت
♪♪ تو ببین چند باره مـیزنی زیر حرفات هی میگی اااین دفعه فرق داره ♪♪

To Bebin Chand Bare Mizani Zire Harfat Hey Migi In Dafe Fargh Dare

منو هیشکی نمیفهمه جـز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته
میدونی من فـقط دلم میـخواست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت
منو هیشـکی نمیفهمه جز تو یه نفر دلو بردار هرجایی ببر نگهش دار پیش خودته
میدونی من فقـط دلم میخوااااست خودتو دلم خوشه به بودن تو نبینم هیچکسیو دورت

علی یاسینی هر جای شهر

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علی یاسینی,

دانلود آهنگ هر جای شهر,

هر جای شهر,

علی یاسینی,

Har Jaye Shahr,

Ali Yasini,

متن آهنگ هر جای شهر از علی یاسینی,

 





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: