دانلود ریمیکس سیروان خسروی درست نمیشم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس سیروان خسروی درست نمیشم

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس سیروان خسروی بنام درست نمیشم با متن و دو کیفیت عالی

سیروان خسروی درست نمیشم

Download New Remix Sirvan Khosravi Dorost Nemisham With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس سیروان خسروی در تاریخ ۹ خرداد منتشر شد.

این اثر ریمیکس آهنگ، درست نمیشم سیروان خسروی می باشد.

ریمیکس موزیک به عهده زانیار خسروی عزیز می باشد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت برای این دو برادر هنری.

متن آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی

روزاااایی که دوسـت داااشـتم برن هستن دور و بریــام ااز دسـت من خستن
♪♪ من تو فکـر تو تو بـی خبری از من ببین ببین ♪♪

Man To Fekre To To Bi Khabari Az Man Bebin Bebin

من دارم میرم با من میای یا نه فکر تغییرم با من میای یا نه
♪♪ چشمامو ببیـن منو میخوای یا نه ببین ♪♪

Cheshmamo Bebin Mano Mikhay Ya Na

ریمیکس سیروان خسروی درست نمیشم

تنهاتر از همیشم بایـد میـموندی پیـشم دیگه درست نمیـشم دیگه درسـت نمـیشم
تنهاتر از همیشم بایـد میـموندی پیـشم دیگه درست نمیـشم دیگه درسـت نمـیشم

سیروان خسروی درست نمیشم

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید سیروان خسروی,

ریمیکس درست نمیشم از سیروان خسروی,

Sirvan Khosravi,

سیروان خسروی,

دانلود آهنگ درست نمیشم,

ریمیکس درست نمیشم,

ریمیکس جدید سیروان خسروی,

 

سیروان خسروی درست نمیشم





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: