دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دوتایی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دوتایی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوتایی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوتایی با صدای میثم ابراهیمی از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: مهدی دارابی, تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music Meysam Ebrahimi – Dotaei

میثم ابراهیمی دوتایی

 

جدیدترین آهنگ میثم ابراهیمی را هم اکنون می توانید با بالاترین کیفیت از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

آهنگ جدید میثم ابراهیمی، دوتایی نام دارد.

موزیک این اثر از مهدی دارابی عزیز (هوروش بند) می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده تنظیم کننده عزیز و معروف کشور، مسعود جهانی می باشد.

امیدوارم موزیک از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

با آرزوی موفقیت بیشتر برای این خواننده.

متن آهنگ دوتایی از میثم ابراهیمی

یکی یـک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست
♪♪ اگه ترکم کنی جونم هیـچی از من نمیمونه ♪♪

Age Tarkam Koni Joonam Hichi Az man Nemimone

سنگ رو سنگ بند نمیـمونه این آدم دل نگرونه
تو که هستی همه چی هـست نمیخوام هیشکی بمونه
بذار جون بگیرم کنـار تو دوتـاییمون یکی بشیم
بخندی آروم بگیرم بدون هم جایـی نریم من و تو باز دیوونه یشم
بذار جون بگیرم کنـار تو دوتاییمون یکی بشیم
بخندی آروم بگـیرم بدون هـم جایی نریم من و تو باز دیــوونه یشم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی دوتایی با لینک مستقیم

اااحساس قشنگ این راااابطه من بی عقلو آدم کرد
روزاااای ااااولمون یادته که نگات قلبمو پر پر کرد
♪♪ بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکـی بشیم ♪♪

Bezar Joon Begiram Kenare To Dotaeimon Yeki Beshim

بخندی آروم بگیرم بدون هـم جایی نریم من و تو باز دیــوونه یشم
♪♪ بذار جون بگیرم کـنار تو دوتاییمون یکی بشـیم ♪♪

Bezar Joon Begiram Kenare To Dotaeimon Yeki Beshim

بخندی آروم بگیـرم بدون هـم جایی نریم من و تو باز دیوونه یشم

میثم ابراهیمی دوتایی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید میثم ابراهیمی,

دانلود آهنگ دوتایی,

دوتایی,

میثم ابراهیمی,

Dotaei,

Meysam Ebrahimi,

متن آهنگ دوتایی از میثم ابراهیمی,

 





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: