دانلود آهنگ رامین ابراهیمی اشتباه بود
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رامین ابراهیمی اشتباه بود

دانلود آهنگ رامین ابراهیمی به نام اشتباه بود کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده اشتباه بود با صدای رامین ابراهیمی از جوان ریمیکس

Download New Music Ramin Ebrahimi – Eshtebah Bood

رامین ابراهیمی اشتباه بود

 

آهنگ جدید رامین ابراهیمی منتشر شد.

جدیدترین ساخته رامین ابراهیمی، اشتباه بود نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

با آرزوی موفقیت برای این خواننده جوان.

متن آهنگ اشتباه بود از رامین ابراهیمی

من دیگه برام فرقی نداااااره که آسـمونم آبی باشــه یا بی ستاره

یه چیزی از همون اااااول ااااشتباه بود ، همیــشه یه دیواااار نامرئی بین ما بود

آرزو هــام با تو باورکردنی بود، زندگی دوســت داشتنی بود

لحـــظه اااای که گفتی من دیگه میرم قلبم می تپیــد اما نفس نمیکشیدم

شــاید بگم من دیگه از تو سیرم ولی تو تنهــایی ها هنوز درگیرم

با ایــن هــمه بدی کــه از تو من دیدم ، هنوزم دلــم میخواد دستاتو بگیرم

زوده ولی باید از هم ما بگذریم فردا فکر میکردیم از هم عاشقتریم

♪♪ زندگی مون رو همه جوره دوست داشتیم اما ♪♪

Zendegimoon Ro Hame Jore Doost Dashtim Ama

دنیا مون رو با دستای خودمون آتیش زدیم

دانلود آهنگ رامین ابراهیمی اشتباه بود

فرق نمیکرد برات که چی دلیــل اشــکام شــده

راحت خیالت از اینکه همیـشه حق با توِ

♪♪ حق داری نفمی که چه حسی داره ♪♪

Hagh Dari Nafahmi Ke Che Hessi Dare

حسرتی که رفتـن یکی به دلت میزاره

شاید بگم من دیگه از تو سـیرم ولی تو تنهایی ها هنوز درگیرم

با این همه بدی که از تو مـن دیـدم ، هنوزم دلم میخواد دستاتو بگیرم

شاید بگم من دیگـه از تو سیرم ولی تو تنهایی ها هنوز درگیرم

با این همه بدی که ااااز تو من دیدم ، هنوزم دلم میخواد دستاتو بگیرم

شاید بگم من دیگه از تو سیرم ولی تو تنهایی ها هنوز درگیرم

با این همه بدی که از تو من دیدم ، هنوزم دلم میخواد دستاتو بگیرم

رامین ابراهیمی اشتباه بود

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید رامین ابراهیمی,

دانلود آهنگ اشتباه بود,

اشتباه بود,

رامین ابراهیمی,

Eshtebah Bood,

Ramin Ebrahimi,

متن آهنگ اشتباه بود از رامین ابراهیمی,

 





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: