دانلود ریمیکس ماکان بند یه عصر خوب
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس ماکان بند یه عصر خوب

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس ماکان بند بنام یه عصر خوب با متن و دو کیفیت عالی

Download New Remix Macan Band Ye Asre Khoob With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید آهنگ یه عصر خوب ماکان بند منتشر شد.

ریمیکس این اثر را دیجی میلاد انجام داده است.

دیجی میلاد عزیز موزیک یه عصر خوب ماکان بند را بازنشر کرده است.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای دیجی میلاد.

متن آهنگ یه عصر خوب ماکان بند

فکر کن یه عصر خوب دلم تورو بخواد پاشـم بیام سمت تو یهو بوی عطرت بیاد
خیره بشم با شوق به گل رو موهاتو یهو بگی قهواه با من شکلاتشم با تو
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه
کی مث ما دوتا دیوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجـیب جاشه تنها کـسی هستی که حرفای جدید باهاشه

دانلود آهنگ ماکان بند یه عصر خوب

میگم بلد نیستم با چی دل تو شاده کادوی ااااعیونی میشه یه گیره سر ساده
توام دلت عشقه میزنی زیر خنده میگی همین کارات منو از خود منم کنده
چشامو میبندم قدمای تو باهامه اصلا مهم نیس که وسط اتوبانه
همهی شهر ااااز ما یه چیـزااااایی فهمیدنم من توام عمدا میزنیم به نشنیدن
کی مث ما دوتا دیـوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه
کی مث ما دوتا دیـوونه ی بارونه توی ترافیکم بیخیال قانونه
عشقی که بهم میدی تو دلم عجـیب جاشه تنها کسی هستی که حرفای جدید باهاشه

ماکان بند یه عصر خوب

دانلود ریمیکس جدید ,
دانلود ریمیکس جدید ماکان بند,
ریمیکس یه عصر خوب از ماکان بند,
Macan Band,
ماکان بند,
دانلود آهنگ یه عصر خوب,
ریمیکس یه عصر خوب,
ریمیکس جدید ماکان بند,
 
ماکان بند یه عصر خوب




:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: