دانلود آهنگ محمدرضا نعمتی ببخش
نوشته شده توسط : شب صدا

 

 
0 views
بدون نظر

دانلود آهنگ جدید محمدرضا نعمتی ببخش

دانلود آهنگ محمدرضا نعمتی به نام ببخش کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ببخش با صدای محمدرضا نعمتی از جوان ریمیکس

ملودی و تنظیم: محسن عبادی

Download New Music Mohammadreza Nemti – Bebakhsh

محمدرضا نعمتی ببخش

 

جدیدترین ساخته محمدرضا نعمتی در تاریخ ۵ اردیبهشت منتشر شد.

این اثر، ببخش نام دارد که در سبک پاپ منتشر شده است.

تنظیم این اثر به عهده محسن عباسی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید و با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ ببخش از محمدرضا نعمتی

ااااز آخرین دیدارمون، چقد عوض شدی گلم
من اما مثل قدیما، هنوزم خوده خودمم
موهاتو کوتاه کردی و، کنار اون زیبا شدی
با من یه کابـوس بودی ، همراه اون رویا شدی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا نعمتی ببخش

منو واسه حـرفام ببخـش، که بار آخری زدم
اونم میدونه قصه رو، میـدونه من مقصرم
چشاتو یاد من نیار، اااای آرزوهای محال
شبای من که بعد تو، فـقط شده فکرو خیال

محمدرضا نعمتی ببخش

دانلود آهنگ جدبد,
آهنگ جدید محمدرضا نعمتی,
دانلود آهنگ ببخش,
ببخش,
محمدرضا نعمتی,
Bebakhsh,
Mohammadreza Nemti,
متن آهنگ ببخش از محمدرضا نعمتی,

 





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: