دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دلبر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دلبر

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دلبر ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلبر با صدای محسن چاوشی از شب صدا

Download New Music Mohsen Chavoshi – Delbar

محسن چاوشی دلبر

 

متن آهنگ محسن چاوشی دلبر

منتشر شد

♫♫♫

دلبر صنمی شیرین شیرین صنمی دلبر

♫♫♫
آذر به دلم برزد برزد به دلم آذر

♫♫♫
بستد دل و دین از من از من دل و دین بستد

♫♫♫
کافر نکند چندین چندین نکند کافر

♫♫♫
دورخ چو قمر دارد دارد چو قمر دورخ

♫♫♫
عنبر ز قمر رسته رسته زقمر عنبر

♫♫♫
چوگان سر زلفش زلفش ز سر چوگان

♫♫♫
چنبر همه در جوشن جوشن همه در چنبر

♫♫♫
هرگز به صفت چون او چون او به صفت هرگز

♫♫♫
آذر نکند نقشی نقشی نکند آذر

♫♫♫
چشمش ببرد دلها دلها ببرد چشمش

♫♫♫
باور نکند خلق آن خلق آن نکند باور

♫♫♫
حیران شده و عاجز عاجز شده و حیران

♫♫♫
بنگر ز رخش چون بت چون بت ز رخش بنگر

♫♫♫
عاشق شده ام بر وی بر وی شده ام عاشق

♫♫♫
یک سر دل من اوبرد برد او دل من یک سر

♫♫♫
نالم ز رخش دایم دایم ز رخش نالم

♫♫♫
داور ندهد دادم  دادم ندهد داور

♫♫♫
گریان من و او خندان خندان من و او گریان

♫♫♫
لاغر من و او فربه فربه من و او لاغر

♫♫♫
منت به سرم برنه برنه به سرم منت

♫♫♫
ساغر به کفم بر نه برنه به کفم ساغر

♫♫♫
ژاله همه شب بارد بارد همه شب ژاله

♫♫♫
بی مر به جهان لولو لولو به جهان بی مر

♫♫♫
بلبل به فغان آمد آمد به فغان بلبل

♫♫♫
از بر شده بین ناله اش ناله اش شده بین از بر

♫♫♫
رفته به سفر یارم  یارم به سفر رفته

♫♫♫
ایدر چه کنم تنها تنها چه کنم ای در

♫♫♫

محسن چاوشی دلبر





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: