دانلود آهنگ عطامهر قدسی حرف عشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید عطامهر قدسی حرف عشق

دانلود آهنگ عطامهر قدسی به نام حرف عشق کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده حرف عشق با صدای عطامهر قدسی از جوان ریمیکس

آهنگسازی و ترانه: عیسی خدادادی, تنظیم کننده: آرش قاسمی

Download New Music Atamehr Ghodsi – Harfe Eshgh

عطامهر قدسی حرف عشق

 

جدیدترین قطعه عطامهر قدسی را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این قطعه در تاریخ ۱ اردیبهشت منتشر شد و در سبک پاپ قرار دارد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده آرش قاسمی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ حرف عشق از عطامهر قدسی

من پا رو هر عشقی که تو تهش نباشی میذارم
هر جا حرف عشق اومد اونجا من اسم تو رو میارم
من که واسه تو عشق من بی قرارم میدونی
بگو دیگه وصل هم شدیم بگو کنارم میمونی
تویی که دلت پیـش منه و هوامو داری میدونم
♪♪ منم تا آخـرین نفس کنار تو میمونم ♪♪

Manam Ta Akharin Nafas Kenare To Mimonam

دانلود آهنگ جدید عطامهر قدسی حرف عشق

من تا اااابد تو دلم جز تو که کسی نمیره
نمیخوام تو قلبم کسی جا تو بگیره
حواسم بهت هست دلم پیش تو گیره
که چشمام بی اراده همش سمت تو میره

من که وااااسه تو عشق من بی قرارم میدونی
بگو دیگه وصل هم شدیم بگو کنارم میمونی
تویی که دلت پیش منه و هوامو داری میدونم
♪♪ من هم تا آخرین نفس کنار تو میمونم ♪♪

Manam Ta Akharin Nafas Kenare To Mimonam

من که واسه تو عشق من بی قرارم میدونی
بگو دیگه وصل هم شدیم بگو کنارم میمونی
تویی که دلت پیش منه و هوامو داری میدونم
منم تا آخرین نفس کنار تو میمونم

عطامهر قدسی حرف عشق

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید عطامهر قدسی,

دانلود آهنگ حرف عشق,

حرف عشق,

عطامهر قدسی,

Harfe Eshgh,

Atamehr Ghodsi,

متن آهنگ حرف عشق از عطامهر قدسی,

 





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: