دانلود ریمیکس علیرضا پویا نگاه خاص
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس علیرضا پویا نگاه خاص

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس علیرضا پویا بنام نگاه خاص با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس علیرضا پویا نگاه خاص

Download New Remix Alireza Pouya Negahe Khas With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

ریمیکس جدید علیرضا پویا در تاریخ ۳۱ فروردین منتشر شد.

این قطعه ریمیکس آهنگ نگاه خاص علیرضا پویا می باشد.

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده جوان.

متن آهنگ نگاه خاص علیرضا پویا

عادتشه بیاد دلبری کـنه بره رد کارش میدونه که دلــم عاشقه دلشه وصله به حالش
میلرزه دله هر کـسی که رد میشه از کنارش نمیدونم ااااگه نباشه دلو میکنم چیکارش

دلم واسه دلـش پر میزنه گیر نفساشه میخوام بمونه عاشــقه دلمو همیشگی باشه
میدونه دلـم جوره با دلش همجوره پاشه زندگیه من وصله صدای خنده هاشه

♪♪ میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو ♪♪

Mimire Delam Vase To Vase Oun Negahe Khase To

همون میـشم که تو دوست داری واسه دله حسـاسه تو

عشـقه من تو این راااابطه حسم به دلت ثابته
گفته بودم که مـاله همیم از روز اول یادته , از روز اول یادته

دانلود ریمیکس جدید علیرضا پویا نگاه خاص

اینقد نذار سر به سرمو ناز و اداهاتو کمش کن اخ که دلم زد به سیم آخر حالا بیا جمکش کن
میدونی که دیوونه میشم نبینمت حتی یه ساعت نذاشتی تو واسه منو دل حتی یه خواب راحت

♪♪ میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو ♪♪

Mimire Delam Vase To Vase Oun Negahe Khase To

همون میشم که تو دوست داری واسه دله حساسه تو

عشقه من تو این رابطه حسم به دلت ثابته
گفته بودم که ماله همیم از روز اول یادته , از روز اول یادته

علیرضا پویا نگاه خاص

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید علیرضا پویا,

ریمیکس نگاه خاص از علیرضا پویا,

Alireza Pouya,

علیرضا پویا,

دانلود آهنگ نگاه خاص,

ریمیکس نگاه خاص,

ریمیکس جدید علیرضا پویا,

 

علیرضا پویا نگاه خاص





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: