دانلود آهنگ پویا بیاتی ناگفته هام
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام ناگفته هام

دانلود آهنگ رضا پویا بیاتی به نام ناگفته هام کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ناگفته هام با صدای پویا بیاتی از شب صدا

Download New Music Pouya Bayati – Nagofteham

تنظیم: امید سلیمانی ؛ ترانه: حمزه زارعی ؛ آهنگسازی: رامین بی باک

پویا بیاتی ناگفته هام

 

متن آهنگ پویا بیاتی ناگفته هام

چرا بهت نگفتم از خودم چرا نگفتم عاشقت شدم که نزارم خراب شه رابطه مون
حالا که برات بغض خالیم نیستی ببینی که چه حالیم اگه میشه خودتو برسون
من با دستای خودم یه کاری کردم که بری حقمه که همه دنیا بهم بگن مقصری
قبل از تو تنها بودم ولی الان تنهاترم من که دیگه ندارمت بی تو باید کجا برم

بزار یه بار دیگه ببینمت تا نگفته هامو بگم بهت آخه مهرت هنوز توی دلمه
چی کشیدم از این صبوریا چی کشیدم از سوت و کوریا اگه مردم عشق تو قاتلمه
من با دستای خودم یه کاری کردم که بری حقمه که همه دنیا بهم بگن مقصری
قبل از تو تنها بودم ولی الان تنهاترم من که دیگه ندارمت بی تو باید کجا برم

پویا بیاتی ناگفته هام

            





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: