دانلود آهنگ مصطفی پاشایی عاشق تر از من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی عاشق تر از من

دانلود آهنگ مصطفی پاشایی به نام عاشق تر از من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشق تر از من با صدای مصطفی پاشایی از جوان ریمیکس

ملودی: مصطفی پاشایی, تنظیم کننده: حسن حدیثی, میکس و مسترینگ: صادق احدی

Download New Music Mostafa Pashaei – Asheghtar Az Man

مصطفی پاشایی عاشق تر از من

 

بزودی می توانید موزیک جدید مصطفی پاشایی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ساخته مصطفی پاشایی، عاشق تر از من نام دارد.

ملودی این موزیک از مصطفی پاشایی می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده حسن حدیثی می باشد.

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد و کاربران لذت ببرند.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عاشق تر از من از مصطفی پاشایی

مصطفی پاشایی عاشق تر از من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مصطفی پاشایی,

دانلود آهنگ عاشق تر از من,

عاشق تر از من,

مصطفی پاشایی,

Asheghtar Az Man,

Mostafa Pashaei,

متن آهنگ عاشق تر از من از مصطفی پاشایی,

 





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: