دانلود آهنگ علی صدیقی به نام آدم باش
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی صدیقی به نام آدم باش

دانلود آهنگ علی صدیقی به نام آدم باش دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آدم باش با صدای علی صدیقی از شب صدا

Download New Music Ali Sedighi – Adam Bash

منتشر شد.

علی صدیقی آدم باش

 

متن آهنگ علی صدیقی آدم باش

♫♫♫

اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش
اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش
آروم بگیر تا دلم آروم بشه
تا دلم داغون بشه داغون میشم
دیوونه شو مث من دیوونگی کن
با دل من زندگی کن آروم میشم

♫♫♫

علی صدیقی آدم باش

           





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: