دانلود آهنگ فاطمه مهلبان نمیشه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فاطمه مهلبان نمیشه

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان به نام نمیشه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نمیشه با صدای فاطمه مهلبان از جوان ریمیکس

Download New Music Fatemeh Mehlaban – Nemishe

فاطمه مهلبان نمیشه

 

هم اکنون می توانید موزیک فاطمه مهلبان به نام نمیشه را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این خواننده مجاز و در داخل کشور موزیک منتشر می کند.

متن آهنگ نمیشه از فاطمه مهلبان

دل اااز عشقش دگر کندم رفتم بار سفر بندم

دل از عشقش دگر کندم رفتم بار سفر بندم

♪♪ ولي ديـــدم بازم مثل هميشه ♪♪

Vali Didam Bazam Mesle Hamishe

نميشه نميـــشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

نميشه نميــشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

خواهم با جفاهي خزااان سازم بهارش

خواهم چون نسيمي گريزم ااز کنارش

اما باز دوباره نمي دونم چي مي شه

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان نمیشه

نميـــشه نميشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

نميشه نميـشه چه کنم اااين دلم راضي نميشه

پس از اين بي وفايــي هااا نمي خواهم تورا هرگز

تو باش و هرچه خواهي کن که من رفتم خداحافظ

نميشه نميشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

نميشه نميـــشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

♪♪ خواهم با جفااااااهي خزان سازم بهارش ♪♪

Khaham Ba Jafahi Khazan Sazam Baharash

خواهم چون نسيمي گريزم از کنارش

♪♪ اما باز دوباره نمي دونم چي مي شه ♪♪

Ama Baz Doubareh Nemidonam Chi Mishe

نميشه نميــشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

نميشه نميشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

پس از اين بي وفايي ها نمي خواهم تورا هرگز

تو باش و هرچه خواهي کن که من رفتم خداحافظ

نميشه نميشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

نميشه نميشه چه کنم اين دلم راضي نميشه

فاطمه مهلبان نمیشه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید فاطمه مهلبان,

دانلود آهنگ نمیشه,

نمیشه,

فاطمه مهلبان,

Nemishe,

Fatemeh Mehlaban,

متن آهنگ نمیشه از فاطمه مهلبان,

 





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: