دانلود آهنگ رضا ولیان تنهایی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رضا ولیان تنهایی

دانلود آهنگ رضا ولیان به نام تنهایی کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تنهایی با صدای رضا ولیان از جوان ریمیکس

Download New Music Reza Valian – Tanhaei

رضا ولیان تنهایی

 

جدیدترین ساخته رضا ولیان را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

موزیک جدید رضا ولیان، تنهایی نام دارد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ تنهایی از رضا ولیان

تنهایی خیـلی سخته جدایی پر درده انگاری قلبت از سنگه
من بی تو که میـمیرم از دوری دل اااسیرم فردا رو بی تو غمگینم
♪♪ تنهایـی یعنی که یـارت دوره یکی ااااز ما مغروره ♪♪

Tanhaei Yani Ke Yaret Dore Yeki Az Ma Maghroore

همه دنیات دلشوره، تنـهایی یعنی اشکهات میریزن
هردو گونه هات خیسن زنـدگی بی عشق ناجوره ناجوره

دانلود آهنگ جدید رضا ولیان تنهایی

به من بگو که چی شـد که قلب تو دور شد
همه دنیامون سوت و کور شـد به من بگو به من بگو
به من بگو که میخوام ااز غـم دوری بخونم بازم
♪♪ نگی صبوری به من بـگو اای گل من تو بگو ♪♪

Nagi Sabori Be Man Bego Ey Gol Man To Begoo

تنهایی خیلی سخته جدایی پر درده ااانگاری قلبت از سنگه
من بی تو که میمیرم از دوری دل اااسـیرم فردا رو بی تو غمگینم
تنهایی یعنی که یـارت دوره یکی از ما مغروره
همه دنیات دلشوره، تنـهایی یعنی اشکهات میریزن
هردو گونه هات خیسن زندگی بی عشق ناجوره

رضا ولیان تنهایی

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید رضا ولیان,

دانلود آهنگ تنهایی,

تنهایی,

رضا ولیان,

Tanhaei,

Reza Valian,

متن آهنگ تنهایی از رضا ولیان,

 





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: