دانلود ریمیکس بابک اعلم مشهور
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس بابک اعلم مشهور

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس بابک اعلم بنام مشهور با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس : میلاد نیک صفت ]

بابک اعلم مشهور

Download New Remix Babak Aalam Mashhor With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

هم اکنون می توانید ریمیکس جدید آهنگ مشهور از بابک اعلم را دانلود نمایید.

این ریمیکس در تاریخ ۲۷ فروردین منتشر شد.

ریمیکس اثر به عهده، میلاد نیک صفت می باشدو

متن آهنگ مشهور بابک اعلم

یه عالم دلم گیر و مسـت توئه نگاتو ازم بر نداااار و نرو

یه جوری به عشق تو مشهور شـدم همه شـهر میگن این دیوونه رو

اگه حسـی جز تو بهم دسـت بده میتونم راحت دستشو رد کنم

بجایی رسـیدم حتی حاضرم واسه عشـق تو به خودم بد کنم

می ارزید به عشق تو رسوا شدن می اااارزید یه عمر با تو تنها شدن

دانلود آهنگ بابک اعلم مشهور

یه عمره که دنیا مو گـم کـردم و می اااارزید کنار تو پیدا شدن

باهات راه میام و زمـین زیر پام باهـات رااااه میام  و ولی رو هوام

کنار تو من مـردم غرورم و از ااااین آسمان و زمین دورم و

تو ابرای جایی که خونه بشه یه جـایی که قلبت دیوونه بشه

♪♪ همون جا به آغوش تو میرسم هـمونجا دلم نازتو میکشه ♪♪

Hamonja Be Aghoshe To Miresam Hamonja Delam Nazeto Mikeshe

می اااارزید به عشق تو رسوا شدن مـی ارزید ب یه عمر با تو تنها شدن

یه عـمره که دنیا آمدم کـردم و می ارزید کنار تو پیدا شدن

بابک اعلم مشهور

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید بابک اعلم,

ریمیکس مشهور از بابک اعلم,

Babak Aalam,

بابک اعلم,

دانلود آهنگ مشهور,

ریمیکس مشهور,

ریمیکس جدید بابک اعلم,

 

بابک اعلم مشهور





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: