دانلود آهنگ حجت اشرف زاده رفیق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده رفیق

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام رفیق کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده رفیق با صدای حجت اشرف زاده از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: محمد محتشمی, تنظیم: رضا پناهی

“تیتراژ برنامه حالا خورشید از شبکه سه”

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Refigh

حجت اشرف زاده رفیق

 

هم اکنون می توانید تیتراژ برنام حالا خورشید از شبکه سه سیما را دانلود نمایید.

این اثر حجت اشرف زاده، رفیق نام دارد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ رفیق از حجت اشرف زاده

رفیق بغض هرشـبم هوای گـریه و تبم به گریه های من بگو خیال دیدن تو کو
ای عشق تمام حـسرت هنوزم دلیـل آه سینه سـوزم ببر مراااا به ناکجا عشق
ای درد ببین به ااااسـتخوان رسیدی همین که از دلم بریدی ببر مرا به هرکجا عشق

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده رفیق

خیال خنده های تو شـد آرزوی هر شـبم به چـشم های تو قسـم که جان رسیده بر لبم
خزان شد و نیامدی عزیز لحـظه های مـن اگر ندیدمت تو راااا تو گریه کن برای من
اااای عشق تمام حسـرت هـنوزم دلیل آه سینه سوزم ببر مرا به ناکجا عشق
اااای درد ببین به ااااستخوان رسـیدی همین که از دلم بریدی ببر مراااا به هرکجا عشق
نفس های تو را آن روزگار در شـیشه پر کردم هوای روزهای بودنت را همچنان دارم

حجت اشرف زاده رفیق

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حجت اشرف زاده,

دانلود آهنگ رفیق,

رفیق,

حجت اشرف زاده,

Refigh,

Hojat Ashrafzadeh,

متن آهنگ رفیق از حجت اشرف زاده,

 





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: