دانلود آهنگ محمد یاوری دیونه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری دیونه

دانلود آهنگ محمد یاوری به نام دیونه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دیونه با صدای محمد یاوری از جوان ریمیکس

ترانه : امید جلیلی , آهنگ : محمد علی نژادیان 

تنظیم , میکس و مسترینگ : مهدی غفاری

Download New Music Mohamad Yavari – Divoone

محمد یاوری دیونه

 

آهنگ جدید محمد یاوری را هم اکنون می توانید از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید محمد یاوری، دیونه نام دارد.

تنظیم، میکس و مستر از اثر از مهدی غفاری می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ دیونه از محمد یاوری

من با تو وقـتی روبرو شم دنیامو میدم تا آرزوت شم

مغروری تو چـقد دیونه جز من کی قدرتو میدونه

♪♪ بگـو دیونه ♪♪

Begoo Divoone

حساسی تو سر ااااحساسم بهتر از هرکی تورو میشناسم

♪♪ وااسه احساسم ♪♪

Vase Ehsasam

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری دیونه

من ااین همه عشقو به چشات مدیونم

من براای این عشق ازت ممنونم

دنیای منی توه سـاده دنیا به توام منو داده

واسه اینکه به تو رسـیدم از نفس بریدم

نفسم شدی وقـتی که من به تو رسیدم

دل من که ازت سیر نمیشه میمونم عاشقت تا همیشه

مغروری تو چقد دیـونه جز من کی قدرتو میدونه

♪♪ بگو دیونه ♪♪

Begoo Divoone

حساسی تو سر احساسم بهتر از هرکی تورو میشناسم

واسه ااحساسم

محمد یاوری دیونه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید محمد یاوری,

دانلود آهنگ دیونه,

دیونه,

محمد یاوری,

Divoone,

Mohamad Yavari,

متن آهنگ دیونه از محمد یاوری,

 





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: