دانلود آهنگ امیر گوهری خوبه حالم
نوشته شده توسط : شب صدا
بدون نظر

دانلود آهنگ جدید امیر گوهری به نام خوبه حالم

دانلود آهنگ امیر گوهری به نام خوبه حالم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خوبه حالم با صدای امیر گوهری از شب صدا

Download New Music Amir Gohari – Khobe Halam

تنظیم : رامین بی باک

امیر گوهری خوبه حالم

 

متن آهنگ امیر گوهری خوبه حالم

پخش بزودی از شب صدا …

تا هستی هستم به پات نشستم من میام پا به پات با پای خستم
کنارت حالم انقده خوبه که قلبم تو سینه واسه تو میکوبه
آرومم تا تو باشی توی این دنیا من غیر تو غیر عشقت چیزی نمیخوام
تو با من باشی همه چی رو به راهه خوبه حالم من از خدامه دستامو به دستای تو بسپارم

امیر گوهری خوبه حالم

             





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: