دانلود ریمیکس امو بند دلم میره برات
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس امو بند دلم میره برات

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس امو بند بنام دلم میره برات با متن و دو کیفیت عالی

امو بند دلم میره برات

Download New Remix Emo Band Delam Mire Barat With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

هم اکنون می توانید ریمیکس جدید آهنگ امو بند را دانلود نمایید.

این اثر ریمیکس آهنگ دلم میره برات از امو بند می باشد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این دی جی جوان.

متن آهنگ دلم میره برات امو بند

نمیگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم
♪♪ با این همه خوبیم مگه کسه دیگه ای میاد به چشم ♪♪

Ba In Hame Khobiam Mage Kase Digeei Miad Be Chesham

نمیگی وقتی میخوای از پیشم بری چجوری دل بکنم ازت
حتی اگه بد بشی باهام جای تو تو قلبمِ فقط

از علاقم به تو کم نمیشه بیا آرامشه خونه م باش یکمی دیوونم باش دلتو بده جونمو میدم جاش
حتی اگه همیشه تو رو ببینمت هی بازم دلم تنگ میشه برات
یه حالی میشم وقتی که تو میاری اسممو رو لبات

عالمِ دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگاهت
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دلم میره برات

منمو یه دله رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

عالمِ دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگاهت
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دلم میره برات

منمو یه دله رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

دانلود ریمیکس دلم میره برات از امو بند

یه حالی دارم با تو الان که مثله خوابه چی بگم از علاقم که بی حد و حسابه
تویه قلبم جای تو شده سفتو ثابت یه زندگی واست بسازم که نبینی تو خوابت

همه ی دنیا به کنار مـن تو رو میخواااامو بس حسه تویه اون چشات آخ که یه چیز دیگه ست
دلم از دستت ااای وااای دااااره میره ااااز دسـت همه درگیره توان آخه خوبی از بس

عالمِ دیگه ااای داره چشـات یه آرامشی داره نگاهت
که وقتی خـیره میشم بهت یهویی دلم میره برات

منمو یه دله رفتـه به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی کـه پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

عالمِ دیگه اااای داره چشات یه آرامشی داره نگاهت
که وقتی خـیره میـشم بهت یهویی دلم میره برات

منمو یه دله رفته به باد که هیـشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواااسم فکرت از سرم در نمیاد

امو بند دلم میره برات

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید امو بند,

ریمیکس دلم میره برات از امو بند,

Emo Band,

امو بند,

دانلود آهنگ دلم میره برات,

ریمیکس دلم میره برات,

ریمیکس جدید امو بند,

 

امو بند دلم میره برات





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: