دانلود ریمیکس مهرزاد امیرخانی رو راست
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس مهرزاد امیرخانی رو راست

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهرزاد امیرخانی بنام رو راست با متن و دو کیفیت عالی

[ ریمیکس : فرشاد یزدی ]

مهرزاد امیرخانی رو راست

Download New Remix Mehrzad Amirkhani Roo Rast With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

متن آهنگ رو راست مهرزاد امیرخانی

♪♪ دله منو بردی باز که دلم اینو میخواد که ♪♪

Dele Mano Bordi Baz Ke Delam Ino Mikhad Ke

هی یادم میره بمیرم برات نـمیذاری تو حواس که جونه منی درمونه منی آخه تو دینو ایمونه منی

آدمـی که صبر نداره آسمونش ابر نداره
تو باید باشی راه بیای باهام کـه یهو بارون بباره جونه منی درمونه منی آره تو دینو ایمونه منی

رو رااااست بی شیله پیله تو رو میخوام عاشقتم حتما
باهام راه بیا ببین چه حالی میده دیوونگی با من
قدم میزنی باهام سر به رام کنار تو حتما از این بهترم میشه قول میدم بهت اونش دیگه با من

دانلود ریمیکس مهرزاد امیرخانی رو راست

♪♪ یه شبـایی مثله دیشـب یه موقع که نیستی پیشم ♪♪

Ye Shabaei Mesle Dishab Ye Moghe Ke Nisti Pisham

واسه دیدنت بو کشیدنت میمیرمو زنده میشـم درد منی درمونه منـی آخه تو دینو ایمونه منی

چرا تو نمیشه حالیت تو بغلمه جای خالیت یکی دو تا عکس یه عالمه فیـلم منی که شدم روانیت
درد منی درمونه منی آخـه تو وصله ی جـونه منی

رو راست بی شیله پیله تو رو میـخوام عاشقتم حتما
باهام راه بیا ببین چه حالی میـده دیوونگی با من
قدم میزنی باهام سر به رام کنار تو حتما اااز ااین بهترم میشه قول میدم بهت اونش دیگه با من

رو راست بی شـیله پیله تو رو میخوام عاشقتم حتما
باهام راه بیا ببیـن چـه حالی میده دیوونگی با من
قدم میزنی باهام سر به رام کنار تو حتما اااز اااین بهترم میـشه قول میدم بهت اونش دیگه با من

مهرزاد امیرخانی رو راست

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید مهرزاد امیرخانی,

ریمیکس رو راست از مهرزاد امیرخانی,

Mehrzad Amirkhani,

مهرزاد امیرخانی,

دانلود آهنگ رو راست,

ریمیکس رو راست,

ریمیکس جدید مهرزاد امیرخانی,





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: