دانلود آهنگ حامد خانی برگردی پیشم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حامد خانی برگردی پیشم

دانلود آهنگ حامد خانی به نام برگردی پیشم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده برگردی پیشم با صدای حامد خانی از جوان ریمیکس

Download New Music Hamed Khani – Bargardi Pisham

حامد خانی برگردی پیشم

 

موزیک جدید حامد خانی در تاریخ ۲۰ فروردین منتشر شد.

اثر جدید حامد خانی، برگردی پیشم نام گرفت.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ برگردی پیشم از حامد خانی

یکی باید بین ما میبود که ثابت میشد حسم بهت

♪♪ باید از تو دور میشدم تا دلتنگی میشست تو دلت ♪♪

بد شدم که خوب شی با من که بین همه به چشمت بیام

تو وگرنه خوب میدونی منه دیوونه دلبر کیام دلبر کیام

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

دانلود آهنگ جدید حامد خانی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه

من دلم اونجاس خیلی فکر کردم من میمونم باهات قول مردونه

دوس دارم فردا وقتی فکر کردم این دلو واسه کی خرجش کردم

اولین چیزی که جلو چشمام میاد باشی دورت بگردم

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

حامد خانی برگردی پیشم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید حامد خانی,

دانلود آهنگ برگردی پیشم,

برگردی پیشم,

حامد خانی,

Bargardi Pisham,

Hamed Khani,

متن آهنگ برگردی پیشم از حامد خانی,

 





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: