دانلود آهنگ محمد حسام تاب چشمات
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمد حسام تاب چشمات
دانلود آهنگ محمد حسام به نام تاب چشمات کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تاب چشمات با صدای محمد حسام از جوان ریمیکس

Download New Music Mohammad Hesam – Tabe Cheshmat

محمد حسام تاب چشمات

موزیک جدید محمد حسام منتشر شد.

جدیدترین ساخته محمد حسام، تاب چشمات نام دارد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ تاب چشمات از محمد حسام
تپش چشمای تو دیوونه میکنه دل منو

اااز صدات نگم برات که میزون میکنه حاله منو

پاتوو کفـش من نکن بیابیا دل بده

برو کی غیر من بگو صاف و ساده دوست داره تو رو

نفـسات درمونه دله ما حیرونه

از بس عاشقت شـدم بهم میگند دیوونه

عزیز دردونه با نمـک مردونه

آرزوم بودنه با تو زیره بارونه عزیز دردونه با نمـک مردونه

آرزوم بـودنه با تو زیره بارونه

من من قبله تو قلبم با کسـی یار نبوده

انقدر که روتو قفله گرفـتار نبوده

یه جوری عزیزی واااسه این قلب دیوونه

نگار به جز عشقت چیزی در کار نبوده

عزیز دردونه با نمک مردونه

آرزوم بودنه با تو زیره بارونه عزیز دردونه با نمک مردونه

آرزوم بودنه با تو زیره بارونه

دانلود آهنگ جدید محمد حسام تاب چشمات
تپش چشـمای تو دیوونه میکنه دل منو

ااااز صدااات نگم برات که میزون میکنه حاله منو

پاتوو کفـش من نکن بیابیا دل بده

برو کی غیر من بگو صـاف و ساده دوست داره تو رو

نفسات درمونه دله ما حیرونه

ااز بس عاشقت شدم بهم میگند دیوونه

عزیـز دردونه با نمک مردونه

آرزوم بودنه با تو زیره بارونه عزیز دردونه با نمک مردونه

آرزوم بودنه با تو زیره بارونه

من من قبله تو قلبم با کسی یار نبوده

انقدر که روتو قفله گرفتار نبوده

یه جوری عزیزی واسه این قلب دیوونه

نگار به جز عشقت چیزی در کار نبوده

عزیز دردونه با نمک مردونه

آرزوم بودنه با تو زیـره بارونه عزیز دردونه با نمک مردونه

آرزوم بـودنه با تو زیره بارونه

محمد حسام تاب چشمات
دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید تاب چشمات,

دانلود آهنگ تاب چشمات,

تاب چشمات,

تاب چشمات,

Tabe Cheshmat,

Mohammad Hesam,

متن آهنگ تاب چشمات از تاب چشمات,

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: