دانلود آهنگ هوروش بند دلم پریشونه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید هوروش بند دلم پریشونه

دانلود آهنگ هوروش بند به نام دلم پریشونه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلم پریشونه با صدای هوروش بند از جوان ریمیکس

Download New Music Hoorosh Band – Delam Parishoone

هوروش بند دلم پریشونه

 

موزیک جدید مهدی دارابی و مسعود جهانی در حال ساخت می باشد.

جدیدترین ساخته ای دو، دلم پریشونه نام دارد.

امیدوارم کیفیت مویک بتواند نظر کاربران را جلب کند.

متن آهنگ دلم پریشونه از هوروش بند

♪♪ من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون من ♪♪

Man Paye Piade Kenare Sahel Sedaye Baroone Man

کور بشم ای کاش جلو چشـامه خاطره هامون
هی یادت میادش میذاشتی با عـشق سر روی شـونم

تو صداااام میکردی بهـت میگفتم دردت به جـونم
مثل موهات دلم پریـشونه آخـه بی تو چـطور

هوروش بند دلم پریشونه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید هوروش بند,

دانلود آهنگ دلم پریشونه,

دلم پریشونه,

هوروش بند,

Delam Parishoone,

Hoorosh Band,

متن آهنگ دلم پریشونه از هوروش بند,

 





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: