دانلود آهنگ آرون افشار خط و نشان
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید آرون افشار خط و نشان

دانلود آهنگ آرون افشار به نام خط و نشان کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خط و نشان با صدای آرون افشار از جوان ریمیکس

Download New Music Aron Afshar – Khato Neshan

آرون افشار خط و نشان

 

موزیک جدید آرون افشار را می توانید بزودی از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ساخته آرون افشار خط و نشون نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

متن آهنگ خط و نشان از آرون افشار

بی من نتوانی ااااین خط و نشــان لبریزم از عشق آرامش جان
♪♪ باران ببارد عجب حال خوشـی شاید ندااانی ولی باعثشی ♪♪

Baran Bebarad Ajab Hale Khoshi Shahad Nadani Vali Baeseshi

دانلود آهنگ جدید آرون افشار خط و نشان

بی من نتوانی این خط و نشـان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشـی شاید ندانی ولی باعثشی
بی من نتوانی این خط و نشـان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشـی شاید نداااانی ولی باعثشی
در دل من ااافتاده عشقت زمینگیر شدم سر تو بـا قسمت با تقدیر درگیر شدم

آرون افشار خط و نشان

 

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید آرون افشار,

دانلود آهنگ خط و نشان,

خط و نشان,

آرون افشار,

Khato Neshan,

Aron Afshar,

متن آهنگ خط و نشان از آرون افشار,

 





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: