دانلود آهنگ علی پیشتاز بی معرفت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز بی معرفت

دانلود آهنگ علی پیشتاز به نام بی معرفت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی معرفت با صدای علی پیشتاز از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Pishtaz – Bi Marefat

علی پیشتاز بی معرفت

 

موزیک جدید علی پیشتاز و نیما در تاریخ ۱۶ فروردین منتشر شد.

جدیدترین ساخته این خواننده، بی معرفت نام دارد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ بی معرفت از علی پیشتاز

نمیشه مثل اولش
راااابطمون معلوم بود قصه از سرش
ولی‌ب از فرصت دااادم فکر میکردی بازنده ام
ولی بازم ‌من حـرفاتو میگم باشه قبول
هه ااااصلا باشه نمون
دستات با یکی دیگه بودو رفتاراتم یکی یکی‌زود
تغییر کردو کم کم عشقمون رو تعطیل کرد
چطوری اومد دلت من تورو اونقد ولت کردمو نیست ببخشش
اینه تو زنـدگیم دیگه ببخشش
بی معرفت کـجای دنیایی
نیستی و من مـیمونم تنهایی
بی معرفت کـجای دنیایی
نیستی و من میمونم تنهایی
ازت طرد شـدم من نمی شناسیم اصلا
واااست ساده بودم گرفت جونمو درد
منو بیقراری و‌ چشم انتظاری همین سهم من بود
شاید کم گذاشتم که این حق من بود
یه فرصـت ندادی و رفتی چقد زود
توام بی قراااااری شبا خواب نداری توئه سرد مغرور
بی معرفت کجای دنیایی
نیستی و من میمونم تنهایی
♪♪ بی معرفت کجای دنیایی ♪♪

Bi Marefat Kojaye Donyami

نیستی و من میمونم تنهایی

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز بی معرفت

♪♪ رفت نموند دیگه ازش اثری‌ ♪♪

Raft Namond Dige Azash Asari

صبح چت رو تخت لش شبا بیدارو عصبی
تو گوشم‌ هدفونم موزیکایی که دوست داشتی گذاشتم تا بهت فکر کنم
ولی حیف دورم پر شده از‌روزام بی تو چه طوری اینارو ول کنم
چطوری یه دفعه افتادم از چشات
ولی تو بیخیال سرگرم بودی فقط‌ مست شات
همش نسخه دوریت میشم تو خماریت
چرا اینارو نمیشه تو حالیت
اما من گیجم هر روز متر میکنم این شهرو نگاه
پرم از خالیای تو یه تنه میدم این شهرو به گا با عربده ها تو خلوت راه
منمو این خط وسط قرمزایی که رد میشن و میکشم و میرم تا حد وسط
فکر میکنم هنوز بهت
♪♪ خود خوریام تو نبودت ♪♪

Khod Khoriam To Naboodanet

تو خودم کردم تورو تمومت
همه روزایی خوبی که داشتیم با هم دیگه حرومت
♪♪ اونم نده امونت ♪♪

Ounam Nade Amonet

زندگی دیگه حرومت

ترانه شعر آهنگ علی پیشتاز بی معرفت

علی پیشتاز بی معرفت

برچسب : دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید علی پیشتاز,دانلود مویک بی معرفت,موزیک بی معرفت از علی پیشتاز





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: