دانلود آهنگ معین زد من عاشقانه شاعرم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید معین زد من عاشقانه شاعرم

دانلود آهنگ معین زد به نام من عاشقانه شاعرم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من عاشقانه شاعرم با صدای معین زد از جوان ریمیکس

Download New Music Moein Z – Man Asheghane Shaeram

معین زد من عاشقانه شاعرم

 

موزیک جدید معین زد در حال آماده سازی می باشد.

جدیدترین ساخته معین زد من عاشقانه شاعرم نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

متن آهنگ من عاشقانه شاعرم از معین زد

من عاشقانه شاعرم به موی پر کلاغیت
و پرسه میزنم تو را همیشه در حوالیت
همیشه میپرستمت که هر که جز تو پوچ بود

دانلود آهنگ جدید معین شد من عاشقانه شاعرم

من عاشـقانه شاعـرم به موی پر کلاغیت
و پرسه میزنم تو راااا همیشه در حوالیت
همیشه میپرستمت که هـر که جز تو پوچ بود
زمزمه کن به گوشم که رفتنت دروغ بود
گذشـت و من هنوز هم چـگونه میـشود بگو
که دست و پا میزنم تو را که نه خـودم چه شد
تمام دانیم و پاکی درون من

معین زد من عاشقانه شاعرم

دانلود آهنگ جدید معین زد,دانلود آهنگ جدید,آهنگ من عاشقانه شاعرم از معین زد





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: