دانلود آهنگ پیروز ای داد
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پیروز ای داد

دانلود آهنگ پیروز به نام ای داد کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ای داد با صدای پیروز از جوان ریمیکس

Download New Music Pyruz – Ey Daad

پیروز ای داد

 

متن آهنگ ای داد از پیروز

نگفتم همه حرفها رو رفت ندید زردی برگها رو رفت
تا خواستـم که صداش کنم چشم به هم زدم نصف راهو رفت
هرچی بلد بودم گفتم وقتـی تصمیمشو گرفته بود
♪♪ به هر اسمی صداش میکردم صداااش کردم ولی رفته بود ♪♪

Be Har Esmi Sedash Mikardam Sedash Kardam Vali Rafte Bood

ااای داد ای داد دیگه شنیدن همه صدامو
♪♪ ای وای ای وای کی میشنوه دعامو ♪♪

Ey Vay Ey Vay Ki Mishnave Doamo

ااین یار دیگه بریده و تکیش به دیواره
عشقت یه بیماره عشـقت یه بیماره عشقت یه بیماره

دانلود آهنگ جدید پیروز ای داد

نشد حرفهامو کامل بگم تو نیـستی و من خـستم یکم
نشد آخر اون هدیه ای که برااات گرفتم و بهت بدم
♪♪ هنوزم اما دلتنگتم درسته سردی و دور از منی ♪♪

Hanoozam Ama Deltangetam Doroste Sardi O Door Az Mani

کی فکر میکرد بری یه روز و اینجوری از من دل بکنی
ای داد ای داد دیگه شنیدن همه صدامو
ای وای ای وای کی میشنوه دعامو این یار
دیگه بریده و تکیش به دیواره عشقت یه بیماره
ای داد ای داد دیگه شنیدن همه صدامو
ای وای ای وای کی میشنوه دعامو این یار
دیگه بریده و تکیش به دیواره عشقت یه بیماره

پیروز ای داد

برچسب : دانلود آهنگ جدید,آهنگ جدید پیروز,دانلود آهنگ های پیروز,موزیک ای داد از پیروز,تک آهنگ پیروز





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: