دانلود آهنگ علی اصحابی خیال باطل
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی خیال باطل

دانلود آهنگ علی اصحابی به نام خیال باطل کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خیال باطل با صدای علی اصحابی از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Ashabi – Khiale Batel

[مستر : مصطفی میرصالحی, تنظیم و میکس : حسن بابامحمودی]

علی اصحابی خیال باطل

 

متن آهنگ خیال باطل از علی اصحابی

♪♪ سرم اااومد از هرچی میترسـیدم سرم تو برف بود ااانگاری نمیدیم ♪♪
من که تا حرفی اااز عشق میشد میخندیدم عاشقش بودم فقط نمیفهمیدم
کم نکرد از خستگی های من بـیمار پشت هر چـی بین قلبامون همش دیوار
اونکه میگفت عاشق منه شبی سی بار خواب و برد ااز اااین چشای اشکی بیدار
♪♪ عاشق نمیشدم زهی خیال باطل دیدی چطور عاشـق شدم ای دل غافل ♪♪
گاهی شهر بدون بارون خیـس میشه عاشق که گریه میـکنه پاییز میـشه

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی خیال باطل

سرد تنم اون گرمـه سرش کـاش بگرده سخته باورش
♪♪ اول راه رسیدیم به تهش عاشـقم کردو نموند آخرش ♪♪
یادم میاد خاطره هـاش یادش رفته اون همه حرفاش

Yadam Miad Khaterehash Yadesh Rafte Oun Hame Harfash

♪♪ آخرش اون منو تنها گذاااشت اصلا انگاری منو دوسم داشت ♪♪
عاشق نمیشدم زهی خیال باطل دیدی چطور عاشـق شدم ای دل غافل
گاهی شهر بدون بارون خیس میشه عاشق که گریـه میکنه پاییز میشه

علی اصحابی خیال باطل

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: