دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام لعنت به این آوار
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام لعنت به ابن آوار

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام لعنت به ابن آوار ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای لعنت به ابن آوار با صدای محسن چاوشی از شب صدا

Download Ahang Jadid  Mohsan Chavoshi – Lanat Be In Avar

.. ویژه آتش نشان های فداکار پلاسکو این آهنگ از برنامه ی خندوانه پخش شد ..

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام لعنت به این آوار

 

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام لعنت به ابن آوار

هم دیدنی بودی هم خواستنی بودی هم چیدنی بودی هم باغچمون گل داشت

زنجیر میخواستم دستاتو بخشیدی از من تا اون دستا هر دره ای پل داشت

پل بود اما ریخت  گل بود اما مرد عمر منم قد عشقت تحمل داشت

هر روز پاییزه هر هفته پاییزه هر ماه پاییزه هر سال پاییزه

پنهونم از چشمات ماه پس ابرم من کاسه ی صبرم این کاسه لبریزه

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام لعنت به ابن آوار

آروم نمی گیرم از دست زنجیرم بی عشق می میرم من روز دیدارم

از دوستی پر من از دوست دلخور من آجر به آجر من من پشت دیوارم

لعنت به این دیدار لعنت به این دیوار لعنت به این آوار من زیر آوارم

هر روز پاییزه هر هفته پاییزه هر ماه پاییزه هر سال پاییزه

پنهونم از چشمات ماه پس ابرم من کاسه ی صبرم  این کاسه لبریزه

محسن چاوشی لعنت به این آوار





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: