دانلود آهنگ حجت درولی وای از دست تو دیوونه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حجت درولی به نام وای از دست تو دیوونه

دانلود آهنگ حجت درولی به نام وای از دست تو دیوونه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده وای از دست تو دیوونه با صدای حجت درولی از شب صدا

Download New Music Hojjat Dorvali – Vay Az Daste To Divooneh

حجت درولی وای از دست تو دیوونه

 

دانلود آهنگ وای از دست تو دیوونه از حجت درولی

هم اکنون می توانید موزیک جدید حجت درولی را از شب صدا دانلود نمایید.

این موزیک وای از دست تو دیوونه نام دارد.

امیدوارم از اثر لذت ببرید.

متن آهنگ وای از دست تو دیوونه از حجت درولی

میدونی چن وقته بی حوصلم باز کیو دعوت میکنی

گفتم رابطم تمومه تو گفتی عادت میکنی

عادت کردم به تنـهایی به این خنده های اجباری

چن ساله بغض تو گلـوم نـرو بمون بـاهات حـرف داارم

تکست آهنگ وای از دست تو از حجت درولی

چن سال عمرمو بات باختم بذاار باقیشو بردارم

فکر نمیکنم جداییمون وااسه تو سخت باشه

هر کدومون کنار یکـی دیـگه میشه خوشبخت باشه

وای از دست تو دیوونه خونم قفسه زندونه

چند وقته دلم بهم میگه از انتخابت پشیمونه

وای از دست تو دیوونه دلم دیگه نمیتونه

شاهد همه حرفای من سنگ فرشای خیابونه

اااز این همه حال بدم هیچکسی خبر نداشت

چرا دستامون یخ زده مگه این خونه درو پیکر نداشت

هرکی پرسید اااازم میگم ما همه به هم باختیم

میگم مشکل از من بود میگم با هم نمیساختیم

یه انتخاب ااااشتباه تاوانش یه عمره این کسی که روبه روته خیلی وقته مرده

ولی یه زخم کهنه ای تا ابد جات میمونه چی فکر میکردیم چی شد

وای از دست تو دیوونه خـونم قفسه زندونه

چن وقته دلم بهم میـگه از انتخابت پشیمونه

وای از دست تو دیـوونه دلم دیگه نمیتونه

شاهد همه حرفای من سنگ فرشای خیابونه

دانلود آهنگ جدید,

Vay Az Daste To Divooneh,

وای از دست تو دیوونه,

دانلود آهنگ وای از دست تو دیوونه,

دانلود آهنگ حجت درولی,

دانلود آهنگ حجت درولی به نام وای از دست تو دیوونه,

دانلود فول آلبوم حجت درولی,

دانلود همه ی آهنگ های حجت درولی,

متن آهنگ وای از دست تو دیوونه از حجت درولی,

دانلود آهنگ جدید وای از دست تو دیوونه از حجت درولی,

Hojjat Dorvali,

حجت درولی,

دانلود آهنگ های حجت درولی,

 





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: