دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری با نام نمیخوام تو رو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری با نام نمیخوام تو رو

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام نمیخوام تو رو ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای نمیخوام تو رو با صدای شهاب مظفری از شب صدا

Download Ahang Jadid  Shahab Mozaffari – Nemikham to ro 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری با نام نمیخوام تو رو

 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری نمیخوام تو رو

بشین تماشا کن
این بار میخوام من بد بشم
من اون بشم که تو بودی
تو من میشی که نابودی

این دفعه نوبت منه
حقمه عمرمه جونمه
این نشد هرکی که خواست دلمو بشکنه
منم میشم مثل تو ، مثل همه

نمیخوام عشق تو رو
یا جایی بخوام بشنوم دیگه اسم تو رو
نمون از اینجا برو
مث من کی باورش میشه حرفای تو رو
فقط از اینجا برو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری نمیخوام تو رو

آخه قلب من با تو فرق داره
حق داره در واقع
واسه خودش شرط داره
نیستی و حالا تو رو کم داره

از این به بعد همه جا تنهائه
همه جا تنهائه
از این به بعد همه جا تنهائه

دوباره خاطرات تو
تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم
دارم آتیش می گیرم و

دوباره خاطرات تو
تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم

دانلود آهنگ های شهاب مظفری





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: