دانلود آهنگ مرتضی درس عشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ خاطره انگیز مرتضی به نام درس عشق

دانلود آهنگ قدیمی مرتضی به نام درس عشق کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا درس عشق با صدای مرتضی از شب صدا

Download Music Morteza – Darse Eshgh

آلبوم : ریتم هزاره

مرتضی درس عشق

 

متن آهنگ مرتضی درس عشق

ااااین درسها که تو نامه هات برای من مینویسیشون
خــودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون
خــودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون

دلــم را به درس عشق تو یک عمر عادتش دادم
به ااااین خوبی جواب میدم
خودت مگر نمی خونیشون خودت مگر نمیدونیشون
خودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون

تکست آهنگ درس عشق از مرتضی

دلم تو کار عشقه

♫♫♫

Delam To Kare Eshghe

عاشـق و زار عشقه
یه جـوری به من نگاه کن
ااسـم من و صدام کن

مهر وقـت ازت میپرسم
درسـهایی که میخواستم
هر وقـت ازت میپرسم
درسـهایی که میخواستم

یک جـوری من را میترسونی
عاشـقت میلرزونی
میفرسـتی گل در خونه امون
که صد هزار تا خوار داره

عطری داره که عاشق ااااز معشوقه انتظار دار
خودت مگر نمی چینیشون
عطری داره که عاشـق از معشوقه انتظار دار
خودت مگر نمی چینــیشون

تو آسمون چشـمات ستاره بارون کن
با یک نگاه مسـتت خراب و داقونم کن

هر روز میـای میپرسی

♫♫♫

Har Rooz Miay Miporsi

درسهایی که میخواستی
یک جـوری من را میترسونی
خودت مگر نمی خونیشون خودت مگر نمیدونیشون
خودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون

دلم تو کار عشقه
عاشق و زار عشقه
یه جوری به من نگاه کن
اسم من و صدام کن

♫♫♫

Esme Man O Sedam Kon

مهر وقت ازت میپرسم
درسهائی که میخواستم
هر وقت ازت میپرسم
درسهائی که میخواستم

یک جوری من را میترسونی
عاشقت میلرزونی

دلم را به درس عشق تو یک عمر عادتش دادم
به این خوبی جواب میدم
خودت مگر نمی خونیشون خودت مگر نمیدونیشون
خودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون

خودت مگر نمی خونیشون خودت مگر نمیدونیشون
خودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون

خودت مگر نمی خونیشون خودت مگر نمیدونیشون
خودت مگر نمی دانیشون خودت مگر نمی خونیشون

♫♫♫

مرتضی درس عشق

  • دانلود آهنگ های مرتضی

  • دانلود آهنگ جدید,
    Darse Eshgh,
    درس عشق,
    دانلود آهنگ درس عشق,
    دانلود آهنگ مرتضی,
    دانلود آهنگ مرتضی به نام درس عشق,
    دانلود فول آلبوم مرتضی,
    دانلود همه ی آهنگ های مرتضی,
    متن آهنگ درس عشق از مرتضی,
    دانلود آهنگ جدید درس عشق از مرتضی,
    morteza,
    مرتضی,
    دانلود آهنگ های مرتضی,




:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: